سفران – safrane

نوبت دهی تعمیرگاه: ۴۴۲۵۹۱۰۴ - ۴۴۲۵۹۴۳۶ جهت نوبت دهی تعمیرگاه کلیک کنید
سفران – safrane
سفران – safrane

سفران خودرویی است متعلق به کلاس D از خودروساز فرانسوی، رنو که برای رقابت با خودروهایی مانند تویوتا کمری، هیوندا سوناتا و کیا اپتیما توسط نگین خودرو(رنوپارت) راهی بازار ایران شده است. در این نوشته سعی داریم تا به این محصول نگاهی بی اندازیم!

داخل خودرو طراحی نسبتا زیبایی را به نمایش می‌گذارد. صفحه نمایش این خودرو مانند محصولات بنز و لکسوس بالای هواکش‌ها و زیر سایه‌بانی که به سایه‌بان آمپرها متصل است قرار دارد. این نمایشگر لمسی اندازه نسبتا کوچکی دارد و در محلی (نسبتا) دور از دسترس سرنشینان گنجانده شده است اما برای کنترل آن یک ماوس را در اختیار شما قرار داده‌اند. یکی از ویژگی‌های سفران که شاید برای برخی ناخوشایند باشد این است که رنگ روکش‌های صندلی و تودوزی سفران سفید است که معمولا زودتر و بیشتر از سایر رنگ‌ها کثیف شده و در نتیجه نیاز به صرف وقت و هزینه‌ بیشتری برای تمیز نگه داشتن این خودرو دارد و یا باید قید خودروی با سلیقه و تمیز را بزنید. رنو سفران (Renault Safrane)

سفران به یک موتور شش سیلندر خطی و ۲۴ سوپاپه با حجم ۲۵۰۰ سی‌سی مجهز است که حداکثر ۱۷۴ اسب بخار را در دور ۶۰۰۰ و حداکثر گشتاور ۱۹۵ نیوتن متر را در دور ۳۷۵۰ تولید می‌کند. سیستم انتقال قدرت این خودرو از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک و یا گیربکس CVT بهره‌مند است. ۱۷۴ اسب بخار برای یک موتور ۲.۵ لیتری شش سیلندر واقعا قدرت زیادی نیست؛ به خصوص وقتی با خودروهای جدید کره‌ای مقایسه شود که با فناوری GDI حدود ۱۹۰ اسب بخار از موتور ۲۴۰۰ سی‌سی چهار سیلندر قدرت گرفته‌اند. (رنو سفران (Renault Safrane))

طول این خودرو۴۸۹۷ میلیمتر، عرض آن ۲۰۷۲ میلیمتر و ارتفاع آن ۱۴۸۳ میلیمتر است. وزن خالص این خودرو ۱۶۰۰ کیلوگرم بوده و فاصله دو محور آن ۲۷۶۲ میلیمتر است. سیستم تعلیق جلو در این خودرو مک فرسون و سیستم تعلیق عقب مولتی لینک است. ترمزهای جلو وعقب هم هر دو دیسکی پرده‌ای خنک شونده هستند.

جهت نوبت دهی تعمیرگاه کلیک کنید نوبت دهی تعمیرگاه: ۴۴۲۵۹۱۰۴ - ۴۴۲۵۹۴۳۶

 

 

صافکاری pdr

رنو غرب

تعمیرگاه غرب

ضافکاری و نقاشی غرب