صافکاری pdr

واحد ترمیم بدنه رنو اسلامی

قسمت صافكاري در دو بخش سنتى (اقتصادي) و مدرن (صافکاری pdr با حفظ ارزش ريالي خودرو) با اعلام هزينه و طبق درخواست مشتريان محترم فعاليت دارد
قسمت نقاشي شامل پوليش، اجراى سراميك بدنه، ريكاورى و احياي رنگ، برطرف كردن ماتي چراغ ها و ترميم و ليسه گيري (با حفظ ارزش ريالي خودرو )، صفرشويى، اجراى رنگ رينگ ها همچنين نقاشى بدنه خودرو است كه با استفاده از تجهیزات بروز، پرسنل مجرب و متخصص، این فرآیند را با ظرافت منحصر به فرد در چند لايه به نحو احسن و با استفاده از باكيفيت ترين رنگ ها و ضمن حفظ رنگ اصلي ساخته و پاشيده مي شود
رنو اسلامى نسبت به اجراى بى عيب و نقص خدمات متعهد بوده و جلب رضايت مشتريان محترم را سر لوحه كار خود قرار مى دهد.

همین حالا نوبت بگیرید
واحد ترمیم بدنه رنو اسلامی
صافکاری pdr
واحد ترمیم بدنه رنو اسلامی
صافکاری pdr
صافکاری PDR
صافکاری PDR
واحد ترمیم بدنه رنو اسلامی
صافکاری pdr
صافکاری و نقاشی غرب
صافکاری و نقاشی غرب

صفاکاری PDR چیست؟

با گذشت زمان روش های سنتی و قدیمی جهت انجام صافکاری خودرو به علت آسیب هایی که به بدنه خودرو وارد میکردند منسوخ شدند و روش های جدید که از آسیب و ضربه زدن به قطعات جلوگیری میکنند جایگزین شده اند یکی از این روش های جدید صافکاری PDR نگین سرویس است.

صافکاری PDR که مخفف کلمه ی Paintless Dent Repair است روش نوین برای از بین رفتن و ترمیم تو رفتگی، قری های کوچیک هست این روش نسبت به روش های قدیمی تر از نظر هزینه و زمان به صرفه تر است در این روش صافکاری از ابزار های ویژه ای استفاده میشود که با تکنولوژی های پیشرفته ای ساخته شده اند، برخی از این ابزار ها را برای شما آورده ایم

  • میله ی صافکاری یا PDR Rode

میله ی صافکاری یا همان PDR Rode از رایج ترین ابزار های صافکاری PDR است و برای قرار دادن فلز به محل استاندارد خود است و دارای سه نوع اهرمی، دم ماهی و چرخشی است که هر کدام از آن ها برای بخش های خاصی از خودرو به کار میروند.

میله ی اهرمی برای قسمت های کاپوت و سقف، میله ی دم ماهی برای قسمت هایی که فضا کم میباشد و میله ی چرخشی برای بخش هایی که امکان چرخش میله وجود دارد استفاده میشود.

  • نگه دارنده

ثابت و بدون حرکت نگه داشتن قطعات در حین صافکاری PDR از مهم ترین نکات می باشد و همانطور که از اسم این قطعه پیداست وظیقه ثابت نگه داشتن کاپوت و بخش های مختلف دیگر را دارد.

  • دستگاه صافکاری یا PDR Hot Box

دستگاه صافکاری برای انجام صافکاری تعداد زیاد خودرو در زمان کم و با استفاده از نیروی مغناطیسی و انرژی گرمایشی به کار میرود.

  • نیش گیر یا PDR Knock Down Tools

ابزار دیگری که در صافکاری PDR استفاده میشود نیشگیر است که از دو بخش سینه نیشگیر و چکش نیشگیر تشکیل میشود و برای صاف کردن و رفع برجستگی و برآمدگی های حاصل از ضربات برخورد کرده به خودرو می باشد.

  • تگرگ کش یا Lifter Hand Tools

از پر کاربرد ترین لوازم در زمینه صافکاری PDR تگرگ کش است این ابزار همراه با پد های چسبی برای بیرون کشیدن فرو رفتگی ها کاربرد دارد